De Voorbereiding - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu De Voorbereiding - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu

De Voorbereiding

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

21 April 2014 | Nederland, Breda

Met nog twee weken voordat ik vertrek nog wat laatste spullen en uitrustingsstukken aan moeten schaffen.
Met de tips welke ik tot nu toe ontvangen heb kan ik goed mee verder.
Het gaat nu toch wel snel. De mindset is er al en de vertrekdag komt sneller dichtbij dan eigenlijk wenselijk. Maar het enthousiasme is er niet minder om.

  • 26 April 2014 - 18:57

    Anja:

    Hhoiii ik heb je gevonden

  • 27 April 2014 - 15:39

    Rob Mahn:

    Link werkt, dus vluchten kan niet meer.

  • 27 April 2014 - 18:31

    Peter Moerland:

    Hoi Ton,

    Ik wens je heel veel succes en plezier op je tocht, het zal er een worden die je niet snel zal vergeten.
    Ik zie uit naar de verhalen en belevenissen die je op je tocht meemaakt.
    En nogmaals geniet van je reis en neem de tijd om te genieten.

    Groetjes,
    Peter Moerland

  • 30 April 2014 - 12:27

    Judith:

    Ha Ton,

    We gaan je volgen hoor!
    Heel veel succes, geniet er ook van!

    Groetjes,
    Judith van Boven

  • 30 April 2014 - 20:11

    Johan Van De Pas:

    Hoi Ton,

    Ik ga je zeker volgen. Veel plezier tijdens je monsterrit.

  • 02 Mei 2014 - 20:53

    Bas:

    Ton, heel veel succes en geniet er van!!

  • 02 Mei 2014 - 21:05

    Hugo.:

    Ton,
    Mijn bijdrage aan jouw afscheid was beperkt, maar daarom niet minder gemeend.
    Ik hoop dat je tijdens je rit naar Rome de "courage" kunt vinden die ik van jou ken.
    Tijdens de gezamenlijke toertochten heb ik dit menig keer kunnen zien.
    Mocht je een keertje in een dipje zitten denk dan maar aan de mensen die je steunen, want als ik het aantal vrienden van je zag tijdens de afscheidsreceptie, zijn er heel veel die jou alle goeds wensen.
    Ton, wij spreken elkaar weer en wie weet gaan we toch nog een keer samen "uitpijlen".
    Houd je haaks en let een beetje op jezelf.
    Groeten,
    Hugo.

  • 04 Mei 2014 - 16:52

    Ron En Wilma:

    Hoi Ton,

    Wij willen je een hele goede fietstocht wensen en een behouden thuiskomst.
    We gaan je volgen en geniet van je reis.
    Groetjes
    Xxxx

  • 04 Mei 2014 - 22:26

    Sandra & Raymond:

    Hoi Ton,

    Morgen kan het mooie, spannende avontuur beginnen.
    Heel veel plezier morgen. Je hebt iig lekker fietsweer!

    Groetjes

  • 05 Mei 2014 - 10:06

    Jacqueline:

    Schat, nu ben je echt na een jaar van voorbereidingen aan het grote avontuur begonnen. Heel veel succes, geniet van alles wat je onderweg tegenkomt, Op tijd je rust nemen dan komt het helemaal goed, ben benieuwd naar al je verslagen en foto's, heel veel liefs van mij xxx

  • 06 Mei 2014 - 21:18

    Annette Naalden:

    Hallo Ton, je hebt de eerste kilometers gemaakt, het weer zat je eind van de middag niet mee. Rust maar lekker uit en morgen uitgerust en met frisse moed weer op de pedalen. Succes!!! Zet hem op! Groeten van ANNETTE EN JACK

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Fietsen is mijn hobby. In 2004 ben ik met een aantal collega's naar Lourdes gefietst. Dat was zo'n leuke ervaring dat ik mij voorgenomen had om nog eens een fietsreis te maken. Nu ik wat meer tijd heb,ben ik naar Rome gefietst in 2014. Niet volgens Rijtsma of Benjaminse, maar zelf gepland van Breda naar Rome. In 2015 heb ik weer wat tijd gevonden om een tocht te maken. Ik heb een Rondje Nederland gefietst via LF route's. Echter wel met een extra rondje in Zuid-Limburg. Want dat blijft toch heel leuk fietsen. Nu in 2016 wil ik nog één keer een langere tocht maken en ben dan ook van plan om naar Madrid te gaan fietsen.. Dit keer wel over bestaande route's Ik kijk er weer naar uit...

Actief sinds 22 April 2014
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 36121

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2019 - 28 Augustus 2019

Fietstocht naar Lands End, UK

26 Augustus 2016 - 29 September 2016

Naar Madrid

26 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Rondje Nederland

05 Mei 2014 - 04 Juni 2014

Mijn fietsreis naar Rome

Landen bezocht: