Engelandreis naar Lands End - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu Engelandreis naar Lands End - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu

Engelandreis naar Lands End

Door: Ton zelf

Blijf op de hoogte en volg Ton

06 Augustus 2019 | Nederland, Breda

Om toch nog een keer van een mooie tocht te gaan genieten wil ik van huis uit naar Lands End in Engeland gaan fietsen.
Dit keer niet zo'n hele lange reis, maar een tocht van ongeveer 1200 km met een overtocht middels de ferry van Hoek van Holland naar Harwich.
Ik vertrek 6 augustus en verwacht weer thuis te zijn op 26 augustus. Dit ivm de geboekte overtochten met de boot.
Verdere informatie volgt weer als ik op weg ben.
Tot dan. Ik heb er weer zin in....

  • 31 Juli 2019 - 03:55

    Aad Van Der Sande:

    Veel succes en uitkijken. Mooie uitdaging wederom. Houden contact.

  • 31 Juli 2019 - 09:13

    Anja:

    Lees straks graag weer je verslagen

  • 31 Juli 2019 - 11:57

    Wilma:

    Very nice, we gaan je weer volgen.
    Good luck, met de laatste voorbereidingen.

  • 31 Juli 2019 - 13:59

    Annette:

    Heel veel succes en plezier Ton! Wij gaan je verslagen van de tocht naar Engeland weer lezen. Annette en Jack

  • 31 Juli 2019 - 14:59

    Aad En Carla:

    Leuk Ton, we gaan je volgen. Mooie tocht en net voor de Brexit weer thuis!

  • 31 Juli 2019 - 15:51

    Jose:

    Kijk er weer naar uit om je verslag te lezen!!

  • 05 Augustus 2019 - 08:43

    Govert En Wilma :

    Veel succes met je tocht door Engeland. Leuk om je tocht te kunnen volgen via jouw verslagen. We wensen je een mooie en veilige reis. Denk goed om jezelf en vooral genieten

  • 05 Augustus 2019 - 15:23

    Jan Hermes:

    Succes Ton, ga er weer van genieten en wij ook een beetje middels de foto's

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Fietsen is mijn hobby. In 2004 ben ik met een aantal collega's naar Lourdes gefietst. Dat was zo'n leuke ervaring dat ik mij voorgenomen had om nog eens een fietsreis te maken. Nu ik wat meer tijd heb,ben ik naar Rome gefietst in 2014. Niet volgens Rijtsma of Benjaminse, maar zelf gepland van Breda naar Rome. In 2015 heb ik weer wat tijd gevonden om een tocht te maken. Ik heb een Rondje Nederland gefietst via LF route's. Echter wel met een extra rondje in Zuid-Limburg. Want dat blijft toch heel leuk fietsen. Nu in 2016 wil ik nog één keer een langere tocht maken en ben dan ook van plan om naar Madrid te gaan fietsen.. Dit keer wel over bestaande route's Ik kijk er weer naar uit...

Actief sinds 22 April 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 35796

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2019 - 28 Augustus 2019

Fietstocht naar Lands End, UK

26 Augustus 2016 - 29 September 2016

Naar Madrid

26 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Rondje Nederland

05 Mei 2014 - 04 Juni 2014

Mijn fietsreis naar Rome

Landen bezocht: