Zo goed als gereed! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu Zo goed als gereed! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu

Zo goed als gereed!

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

25 Augustus 2016 | Nederland, Breda

Om toch nog een keer een langere fietstocht te maken heb ik Madrid als einddoel gekozen.
Het eerste deel tot Zuid-Frankrijk loopt over een bestaande route, n.l. "Langs Oude Wegen"

(https://www.europafietsers.nl/fietsroutes/langs-oude-wegen-en-pelgrimssteden).

Het deel vanaf Zuid-Frankrijk tot aan Madrid is de "Ruta del Sol"

(http://www.cyclingeurope.nl/routes/ruta-iberica/overzichtskaart.php).

Ik heb genoeg tijd (denk ik) om weer volop te genieten van het onderweg zijn. Per dag kijk ik wel hoe ver ik kom. Ook een leuke uitdaging.
De tassen zijn gepakt, de fiets is gereed dus ik ben er klaar voor!

  • 25 Augustus 2016 - 17:07

    Moose:

    Goede reis gozert, zie je verslagen wel verschijnen

  • 25 Augustus 2016 - 17:10

    José :

    Veel fietsplezier en n hele goede reis

  • 25 Augustus 2016 - 17:21

    Ronald Van Kessel:

    Ton, goede reis en geniet ervan!

  • 25 Augustus 2016 - 17:27

    Hugo Schenkelaars:

    Ton, heel veel succes en hopeliijk een beetje mooi weer. Niet als toen naar Rome.
    We horen nog van je
    Dus geen Kempentocht voor jou. Jammer.
    Toch veel plezier en tot kijk.
    Groeten,
    Hugo.

  • 25 Augustus 2016 - 17:27

    Wilma En Ron Van Druneb:

    Fijne fiets trip haast je niet je hebt tijd zat en geniet ervan. Groetjes

  • 25 Augustus 2016 - 17:54

    Ed Onink :

    Have fun, reservederailleur en frame bij je?

  • 25 Augustus 2016 - 18:09

    Anneke:

    Heel veel plezier en een goed reis Ton.
    Wij kijken weer uit naar je reisverslagen.
    Grtjes Jan en Anneke

  • 25 Augustus 2016 - 18:18

    Judith:

    Succes en veel plezier!

  • 25 Augustus 2016 - 18:21

    Andre:

    Hoi Ton heel veel succes en vooral genieten
    groeten Petra en Andre

  • 25 Augustus 2016 - 23:10

    Polle:

    Succes en een veilige trip.
    Polle

  • 26 Augustus 2016 - 08:51

    Ellen En Floor Groot:

    Hallo Ton,

    Wat een uitdaging om weer zo'n tocht te ondernemen. Wij wensen je heel veel succes en zeker ook mooie weer toe.
    Maar ook Jacqueline en de kinderen wensen wij veel succes en Jacqueline wij horen de verhalen wel tijdens het spinnen; ook intensief hoor. Dus Ton op de maandagmorgen fietsen we een stukje ( in Nederland) mee.
    Groetjes Ellen

  • 26 Augustus 2016 - 10:09

    Erik:

    Heel veel veilige kilometers Ton!!

  • 26 Augustus 2016 - 10:16

    Bert Swinkels:

    Hallo Ton,
    2 september a.s sta ik om 12.00 uur voor het Prado in Madrid.
    Dus een beetje doorfietsen, dan kunnen we daar een pilsje drinken.
    Veel plezier op de fietstocht
    Groetjes Bert

  • 26 Augustus 2016 - 13:16

    Lost:

    Succes man. Geniete maar weer!!!!

  • 27 Augustus 2016 - 11:23

    Ellen :

    Ton natuurlijk veel respect voor je ondernrming. Ik vind het mey de auto al een rot eind. Kijk uit onderweg maar geniet ook van het uitzicht. Grtn LL

  • 27 Augustus 2016 - 18:22

    Erik, Andrea En Zoë :

    Succes met je fietstocht! En nog veel plezier

  • 30 Augustus 2016 - 00:08

    Anja:

    heel veel succes en een mooie trip.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Fietsen is mijn hobby. In 2004 ben ik met een aantal collega's naar Lourdes gefietst. Dat was zo'n leuke ervaring dat ik mij voorgenomen had om nog eens een fietsreis te maken. Nu ik wat meer tijd heb,ben ik naar Rome gefietst in 2014. Niet volgens Rijtsma of Benjaminse, maar zelf gepland van Breda naar Rome. In 2015 heb ik weer wat tijd gevonden om een tocht te maken. Ik heb een Rondje Nederland gefietst via LF route's. Echter wel met een extra rondje in Zuid-Limburg. Want dat blijft toch heel leuk fietsen. Nu in 2016 wil ik nog één keer een langere tocht maken en ben dan ook van plan om naar Madrid te gaan fietsen.. Dit keer wel over bestaande route's Ik kijk er weer naar uit...

Actief sinds 22 April 2014
Verslag gelezen: 948
Totaal aantal bezoekers 35702

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2019 - 28 Augustus 2019

Fietstocht naar Lands End, UK

26 Augustus 2016 - 29 September 2016

Naar Madrid

26 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Rondje Nederland

05 Mei 2014 - 04 Juni 2014

Mijn fietsreis naar Rome

Landen bezocht: