Zo goed als gereed! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu Zo goed als gereed! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu

Zo goed als gereed!

Blijf op de hoogte en volg Ton

25 Augustus 2016 | Nederland, Breda

Om toch nog een keer een langere fietstocht te maken heb ik Madrid als einddoel gekozen.
Het eerste deel tot Zuid-Frankrijk loopt over een bestaande route, n.l. "Langs Oude Wegen"

(https://www.europafietsers.nl/fietsroutes/langs-oude-wegen-en-pelgrimssteden).

Het deel vanaf Zuid-Frankrijk tot aan Madrid is de "Ruta del Sol"

(http://www.cyclingeurope.nl/routes/ruta-iberica/overzichtskaart.php).

Ik heb genoeg tijd (denk ik) om weer volop te genieten van het onderweg zijn. Per dag kijk ik wel hoe ver ik kom. Ook een leuke uitdaging.
De tassen zijn gepakt, de fiets is gereed dus ik ben er klaar voor!

  • 25 Augustus 2016 - 17:41

    Peter Moerland:

    Hallo Ton,

    Leuk dat je weer een fietsreis gaat maken. Ik wens je heel veel fietsplezier.
    Over drie weken wordt mijn nieuwe fiets geleverd, dan kan ik ook weer eens op de pedalen.
    Groetjes, Peter

  • 25 Augustus 2016 - 23:45

    Johan De Keijzer:

    Hé Knakker!

    Veel succes en heel veel plezier onderweg! Ik volg je reisverslag van dag tot dag!

    Groeten Johan

  • 25 September 2016 - 10:23

    Henk:

    Gefeliciteerd, niet mis hoor 2500 km. Opde fiets zitten. Genoten van je verhaaltjes en de foto, s, dus nu alstoerist genieten vande stad . Veelpleger ave

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Fietsen is mijn hobby. In 2004 ben ik met een aantal collega's naar Lourdes gefietst. Dat was zo'n leuke ervaring dat ik mij voorgenomen had om nog eens een fietsreis te maken. Nu ik wat meer tijd heb,ben ik naar Rome gefietst in 2014. Niet volgens Rijtsma of Benjaminse, maar zelf gepland van Breda naar Rome. In 2015 heb ik weer wat tijd gevonden om een tocht te maken. Ik heb een Rondje Nederland gefietst via LF route's. Echter wel met een extra rondje in Zuid-Limburg. Want dat blijft toch heel leuk fietsen. Nu in 2016 wil ik nog één keer een langere tocht maken en ben dan ook van plan om naar Madrid te gaan fietsen.. Dit keer wel over bestaande route's Ik kijk er weer naar uit...

Actief sinds 22 April 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 35696

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2019 - 28 Augustus 2019

Fietstocht naar Lands End, UK

26 Augustus 2016 - 29 September 2016

Naar Madrid

26 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Rondje Nederland

05 Mei 2014 - 04 Juni 2014

Mijn fietsreis naar Rome

Landen bezocht: