Zo goed als gereed! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu Zo goed als gereed! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu

Zo goed als gereed!

Blijf op de hoogte en volg Ton

25 Augustus 2016 | Nederland, Breda

Om toch nog een keer een langere fietstocht te maken heb ik Madrid als einddoel gekozen.
Het eerste deel tot Zuid-Frankrijk loopt over een bestaande route, n.l. "Langs Oude Wegen"

(https://www.europafietsers.nl/fietsroutes/langs-oude-wegen-en-pelgrimssteden).

Het deel vanaf Zuid-Frankrijk tot aan Madrid is de "Ruta del Sol"

(http://www.cyclingeurope.nl/routes/ruta-iberica/overzichtskaart.php).

Ik heb genoeg tijd (denk ik) om weer volop te genieten van het onderweg zijn. Per dag kijk ik wel hoe ver ik kom. Ook een leuke uitdaging.
De tassen zijn gepakt, de fiets is gereed dus ik ben er klaar voor!

• 25 Augustus 2016 - 17:41

Peter Moerland:

Hallo Ton,

Leuk dat je weer een fietsreis gaat maken. Ik wens je heel veel fietsplezier.
    Over drie weken wordt mijn nieuwe fiets geleverd, dan kan ik ook weer eens op de pedalen.
    Groetjes, Peter

• 25 Augustus 2016 - 23:45

Johan De Keijzer:

Hé Knakker!

Veel succes en heel veel plezier onderweg! Ik volg je reisverslag van dag tot dag!

Groeten Johan

• 25 September 2016 - 10:23

Henk:

Gefeliciteerd, niet mis hoor 2500 km. Opde fiets zitten. Genoten van je verhaaltjes en de foto, s, dus nu alstoerist genieten vande stad . Veelpleger ave