Ter info - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu Ter info - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu

Ter info

Door: Ton

Blijf op de hoogte en volg Ton

24 Mei 2015 | Nederland, Breda

Omdat ik toch weer graag wil fietsen ga ik van 26 mei t/m 5 juni een deel van de Ronde van Nederland fietsen met een extra lus in Zuid-Limburg. Helemaal rond gaan zal niet lukken, maar het plan is om het restant deze zomer nog af te fietsen. We kijken wel waar we uitkomen.

  • 25 Mei 2015 - 00:12

    Anneke:

    Hoi Ton gezellig dat het toch gelukt is. Wij gaan je zeker volgen. Heel veel succes alvast.
    Groetjes Jan en Anneke x

  • 25 Mei 2015 - 16:44

    Peter Moerland:

    Hoi Ton,

    Veel plezier en geniet van het mooie Nederland.

    Groetjes Peter

  • 26 Mei 2015 - 21:31

    Annette:

    Hallo Ton, natuurlijk blijven we je ook volgen deze fietstocht door ons mooie Nederlland !

    Heel plezier en succes! Groetjes Annette en Jack

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Fietsen is mijn hobby. In 2004 ben ik met een aantal collega's naar Lourdes gefietst. Dat was zo'n leuke ervaring dat ik mij voorgenomen had om nog eens een fietsreis te maken. Nu ik wat meer tijd heb,ben ik naar Rome gefietst in 2014. Niet volgens Rijtsma of Benjaminse, maar zelf gepland van Breda naar Rome. In 2015 heb ik weer wat tijd gevonden om een tocht te maken. Ik heb een Rondje Nederland gefietst via LF route's. Echter wel met een extra rondje in Zuid-Limburg. Want dat blijft toch heel leuk fietsen. Nu in 2016 wil ik nog één keer een langere tocht maken en ben dan ook van plan om naar Madrid te gaan fietsen.. Dit keer wel over bestaande route's Ik kijk er weer naar uit...

Actief sinds 22 April 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 35863

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2019 - 28 Augustus 2019

Fietstocht naar Lands End, UK

26 Augustus 2016 - 29 September 2016

Naar Madrid

26 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Rondje Nederland

05 Mei 2014 - 04 Juni 2014

Mijn fietsreis naar Rome

Landen bezocht: