Weer terug en uitgepakt - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu Weer terug en uitgepakt - Reisverslag uit Breda, Nederland van Ton Dielissen - WaarBenJij.nu

Weer terug en uitgepakt

Blijf op de hoogte en volg Ton

02 Oktober 2016 | Nederland, Breda

Dag allemaal.
Inmiddels ben ik weer terug, een beetje uitgerust en heb bijna alles weer uitgepakt.
Mijn fiets weer in elkaar gezet, want dat was nog een heel drama om hem ingepakt en ingechecked te krijgen. Datbheeft bijna twee uur in beslag genomen. Maar het was allemaal de moeite waard. Ik heb er weer een hele mooie ervaring mee opgedaan.
Jullie allemaal nogmaals bedankt voor de steun middels de reacties en wie weet wat er nog gaat komen. Voorlopig stop ik er nu mee.
Groetjes allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ton

Fietsen is mijn hobby. In 2004 ben ik met een aantal collega's naar Lourdes gefietst. Dat was zo'n leuke ervaring dat ik mij voorgenomen had om nog eens een fietsreis te maken. Nu ik wat meer tijd heb,ben ik naar Rome gefietst in 2014. Niet volgens Rijtsma of Benjaminse, maar zelf gepland van Breda naar Rome. In 2015 heb ik weer wat tijd gevonden om een tocht te maken. Ik heb een Rondje Nederland gefietst via LF route's. Echter wel met een extra rondje in Zuid-Limburg. Want dat blijft toch heel leuk fietsen. Nu in 2016 wil ik nog één keer een langere tocht maken en ben dan ook van plan om naar Madrid te gaan fietsen.. Dit keer wel over bestaande route's Ik kijk er weer naar uit...

Actief sinds 22 April 2014
Verslag gelezen: 1313
Totaal aantal bezoekers 35670

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2019 - 28 Augustus 2019

Fietstocht naar Lands End, UK

26 Augustus 2016 - 29 September 2016

Naar Madrid

26 Mei 2015 - 05 Juni 2015

Rondje Nederland

05 Mei 2014 - 04 Juni 2014

Mijn fietsreis naar Rome

Landen bezocht: